Mitt livs första basebollmatch

Den såg jag på Rogers Center i centrala Toronto i går kväll (9/6). 

Jag och Markus (som jag turnerar med) var medbjudna till en match. Ingen av oss hade varit tidigare och det kändes bra att göra det för första gången i Kanada. 

Så vi såg Toronto Blue Jays (hemmalaget) spela mot Miami Marlins, och de vann på hemmaplan! Det var en väldigt spännande upplevelse – och väldigt nordamerikansk. 

  
Efteråt gick vi på baren ”Loose Moose” och drack lokal öl. Väldigt kul och en bra avslutning på vår Kanada-del av turnén. I dag åker vi vidare till USA och Washington D.C. 🙂 

One thought on “Mitt livs första basebollmatch

Kommentera

