Om mindre än ett dygn

…. är jag i Kanada. 🙂 Det känns så märkligt. Så surrealistiskt! Det som jag har drömt om så länge – en tur till Nordamerika!

Det innebär också att min vanliga blogg kommer att bli lidande en månad framöver. De nästa 6-7 inläggen är tidsinställda, men annars återkommer jag för full fart först i början av juli. (Förutom ett eller annat inlägg som säkert kommer hit i alla fall.)

Men var inte rädda, om ni vill följa med mig och min pianist på vår resa, klicka dig vidare till Jenny Lind-bloggen, för där kommer vi att blogga hela sommaren! 🙂

#blogg100 inlägg 93

Kommentera

