Effektiv dag!

Jag tycker att mina blogginlägg ofta har rubrikerna ”Effektiv dag!” utan att de faktiskt har varit effektiva. Men idag förtjänar inlägget att heta det!

För idag har jag:

  • hämtat ut medicin
  • börjat packa inför USA
  • strukit klänningar + blusar
  • gjort 3 set extranycklar
  • fått installerat ett nytt kylskåp samt städat det invändigt
  • haft (i denna ordning) 2x uppvärmning (med olika lärare), sminktid, examen
  • 1 timmes rep med pianist + bestämt ny tid för morgondagens rep
  • fixat med program till söndagens konsert
  • skrivit till arrangörer, upprättat event osv
  • börjat skriva ut resehandlingar, kolla kalendrar osv
  • ringt runt och dubbelkollat en hel massa info
  • gjort långa listor för vad jag behöver ha med mig
  • övat texter inför morgondagens genrep samt inför söndagen
  • sorterat gårdagens tvätt
  • konverterat/överfört e-böcker till Kindle

Att jag sen med jämna mellanrum har trott att det är onsdag i stället för tisdag spelar ingen roll, va? 😉

Och snart måste jag börja tidsinställa inlägg, för mellan 2-8 juni (de sista dagarna) är jag utan internet …

#blogg100 inlägg 87

Kommentera

