En effektiv tisdag

I dag blir det ytterligare en lång dag, men å andra sidan är det en lång dag med en massa hålor så jag lider inte alltför mycket. 😉 Kaffe, frukt och datorn håller mig sällskap i skolans matsal tills jag får ta mig ut till operan runt kl. 19. Någon annans examen idag, inte min. Så skönt! Min första är först på fredag …

Så jag passar på att vara lite effektiv. Lite skapande av evenemang på facebook, lite skickande av papper, lite skickande av mail. Ordnande med hemsidor. Ni vet, lite praktiska uppgifter. Lite fixande.

Kanske kan jag trycka in lite skrivande också? *hoppas hoppas hoppas* Jag har i alla fall en god bok med mig! Den här är väldigt bra för alla kreativa, skapande människor, varje sig det är musik eller annat. Den handlar om att sälja sig själv som konstnär – något fler av oss borde bli bättre på …

fundraising-til-kreative-projekter-bog-maiken-ingvordsen

#blogg100 inlägg 80 (bara 20 inlägg kvar!!!)

Kommentera

