Senaste ljudboken

Jag lyssnar på ungefär en ljudbok om året. I år blir det nog några fler, för jag reser mycket och min telefon väger mindre än ett ton böcker i resväskan. 

Nu lyssnar jag på Liane Moriartys Öppnas i händelse av min död. Och den är så ruskigt bra! Kerstin Andersson är uppläsare, och hon är perfekt. Det blir kapitel efter kapitel, jag kan inte sluta lyssna. Men med knappt hälften kvar har jag börjat leta efter nya böcker att lyssna på. Det blir nog Kate Atkinsons Liv efter liv. 🙂 

#blogg100 inlägg 75

Kommentera

