Smoothie!

Jag hade en tanke … jag lovar att jag hade en …

Nåja, den smet väl sin väg. Kan bero på halsontet som har satt sig. Lite surt, men jag är ledig på torsdag så en rejäl sovmorgon ska väl kurera det mesta.

Kan för övrigt rekommendera smoothien jag fick till frukost … bara 315 kcal! 🙂

2 dl lättyoghurt

80 gr lättkesella/skyr

50 gr färska hallon

2 bananer

kanel

vatten efter behov (för att göra den lättare att dricka)

Mixas i mixer eller med stavmixer. SÅ YUMMY!

Får även mig (som hatar att äta frukost) att se fram emot morgonen!

#blogg100 inlägg 45

Kommentera

