TopTenTuesday: Tio år senare

Veckans TopTenTuesday är så där äckligt svår att jag har väntat till sen kväll med att svara på den … Här har vi den tuffa nöten som ska knäckas:

toptentuesday

Top Ten Characters You’d Like To Check In With (meaning, the book or series is over and you so just wish you could peek in on the ”life” you imagine they are leading years down the line after the story ends).

1. Gänget från Harry Potter. Bara att få veta hur de hanterar världen efteråt.

2. Sandor från Sandor slash Ida. Sara Kadefors ungdomsroman från 2001 är underbar, och jag vill verkligen veta hur det gick för Sandor efteråt. Blev han känd dansare?

3. Katniss och Peeta från Hungerspelstrilogin. Framför allt Peeta.

4. Day och June från Legend-trilogin. Den slutade så vackert att jag verkligen vill veta hur det gick för dem.

5. Eleanor och Park från Rainbow Rowells Eleanor & ParkJag vill så gärna veta hur det gick för dem båda!!!

Ja, fler än så kom jag inte på. Men det finns så många jag är nyfikna på, men där är serien inte slut än, så det gäller ju bara för mig att läsa i kapp. 😉

#blogg100 inlägg 38

Kommentera

