Funderar på en ny dator

Det är så mycket som jag skulle vilja köpa just nu. Allt inför min sommarturné. En del saker är vettiga, som en resväska. Men vissa saker är inte fullt lika vettiga. Jag önskar mig (och har länge gjort) en MacBook Air. 13 tum, 256 GB minne. Och just nu har jag pengar att köpa en. Min gamla laptop, en 13 tums MacBook Pro, är fyra år gammal. Tangentbordet är delvis trasigt och cd-läsaren är kaputt. Jag har inte vågat uppdatera den till det nya operativsystemet Yosemite, för många som har uppdaterat den gamla modellen har inte fått datorn att fungera så bra efteråt.

Och nu är en ny dator det enda jag kan tänka på. Med Mecenat-kortet får jag lite rabatt. Gah! Är det värt det? It’s so pretty …

apple macbook air

Kommentera

