Seeeeeeeeeeegt internet

Jag tänkte igår att jag skulle svara på Annikas bokbloggsjerka. Men mitt internet var så segt att jag inte ens kunde öppna Google. Det har inte att göra med min dator eller mitt Safari (hejhej, Mac-användare här) utan det är min internetleverantör. Jag funderar allvarligt talat på att skaffa wifi i DK och ta den ekonomiska smällen. Vad som helst är bättre än det här. Jag kan inte ens öppna Google, för fasen! Funderar på en wifi-router som bara är en väggkontakt, alltså en portabel router. Den kallas wifi-plug-in och är en liten söt vit dosa. Ser typ ut som en del av en iPad-laddare. 🙂

I dag lyckades jag få igång internet, men det är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt. Så det blir ett kort inlägg.

Jag läser Harry Potter och försöker lära mig repliker. Har konsert på fredag och söndag, och föreställning lördag. Sedan tre föreställningar och en konsert nästa vecka. Livet är ganska okej just nu. 🙂

Kommentera

