Lucka 5

Ja, det är fredag den 5 december och den här luckan är väldigt sent ute, för jag har haft en riktig lågenergi-dag för tredje gången den här veckan. Men, frukta inte – här kommer luckan! Blogg24

Jag lottar ut ett digitalt presentkort på Adlibris som en del av Blogg24-julkalendern. Vad som krävs för att delta i utlottningen? Varje dag kommer en ny ”lucka”/nytt inlägg med en ny fråga (t.ex: Vilken är den bästa romantiska boken?). Svara på frågan i kommentarfältet och du är automatiskt med i utlottningen. Du kan svara flera dagar, för varje dag får du en ny lott vilket såklart ökar dina chanser. Observera att du inte kan svara i efterhand, och heller inte mer än en gång per dag. I mellandagarna drar jag sedan den vinnande lotten. 🙂

Frågan i lucka 5 är:
Nämn en bok som gör dig glad. 😀

Mitt svar i dagens lucka är Fredrik Backmans Saker min son behöver veta om världen. En underbar bok om hur det är att bli förälder, om att åka till IKEA och fylld med Backmans oslagbara humor.

saker min son behöver veta om världen

Vilken bok får dig att bli glad?

One thought on “Lucka 5

  1. annasbokbord skriver:

    Glad i allmän mening blir jag alltid av min favoritbok Pride and Prejudice av Jane Austen. Men om man ska säga glad som i fick mig att skratta mycket så säger jag Jonas Jonassons böcker Analfabeten som kunde räkna och Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

Kommentera

