I Madrid

Är för tillfället i Madrid och sitter på masterclass. Omgiven av musik, storstad och ett främmande språk. Jag har pratat så mycket engelska – eller danska med min kollega – att jag knappt kan skriva på svenska längre. 😉

Igår såg vi (jag och kollegorna) Museo de el Prado, såg Rembrandt, Goya, Rubens osv och var helt hänförda. Tapas på kvällen och rödvin. Idag blir det opera (Regementets dotter, Donizetti) på Teatro Real Madrid. Vi försöket varva lektioner med turism, och än så länge går det ganska bra … 🙂

Mer rödvin, tapas, opera och kultur åt folket! (Spanjorerna har fattat det. Inklusive min dygnsrytm.)

IMG_1398.JPG

Kommentera

