Premiären på Rosenkavaljeren avklarad!

Tack så mycket till alla som önskade lycka till igår i samband med min debut/praktik och premiären på Rosenkavaljeren! Det blev en lyckad premiär och glad är jag, om än väldigt trött. Här kommer lite bilder ifrån föreställningen, ett videoklipp och några recensioner.

IMG_1201.JPG

 

Till premiären hade man gjort i ordning en stor blomsterdekoration. Efter festen fick man själv plocka med sig rosor hem (annars skulle de slängas) och jag passade på att ta några av de väldoftande rosa rosorna. Rosor för en Rosenkavaljer, så passade! Med i bild ser ni också det officiella programmet. 

IMG_1202.JPG

 

Ytterligare en rosbild … Den här gången rosor jag köpte själv som premiärblommor (utan att veta att de passade så bra ihop med programmet!). 

Miklos SzaboFrån föreställningen, akt 1. Fotograf: Miklos Szabo. Från vänster: Anne Margrethe Dahl, en statist, Anne Sophie Hjort Ullner, Sara Swietlicki, Felicia Gyllenstig Serrao samt tre statister.

Se videon här eller på Det Kgl Teaters hemsida

Recensioner:

Operalogg, Mogens H Andersson

Skånska Dagbladet, Lars-Erik Larsson

GregersDH

4 thoughts on “Premiären på Rosenkavaljeren avklarad!

  1. Sara Swietlicki skriver:

    Tack så mycket, båda två! 🙂 Det är superkul att få göra det jag älskar, och jag har nio föreställningar till under hösten att få njuta av. 🙂

Kommentera

