Efter Legend kommer Prodigy

Jag har ikväll läst ut Marie Lus Legend, den första delen i trilogin med samma namn. Det innebär att jag har avslutat första boken i 3på3! 300 sidor på 3 dagar, det är helt klart något med siffran 3 i görningen … 😉
Recension följer senare, men kort sagt är det en bra bok. Det enda jag fortfarande stör mig på är de olika typsnitten när June vs Day pratar.
Hursomhaver, jag köpte bok 2, Prodigy, idag, så jag påbörjar den nog imorgon. Har en del böcker jag vill läsa här i september, måste hålla uppe tempot. 🙂

Kommentera

