Here we go again

Första skoldagen. Andra året på Operaakademiet. Inget nytt, utan mest same old same old.
Nu väntar hårt arbete fram till första juni, utan några direkta pauser. Så det är ju tur att jag gillar det jag gör. 🙂
Jag hoppas på att kunna fortsätta läsa i samma takt som jag gjort under våren. Nästa år väntar två stora läsprojekt (i form av serier), men just nu är det bara Kråkornas fest som gäller. Och om en vecka drar 3på3 igång, och då blir det Marie Lu för hela slanten! (Eller i alla fall 3 böcker.)

Men just nu har jag lite ont i halsen, så jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli förkyld. Bäst jag dricker en kopp te till…

#TheDivaComplains #OA #KråkornasFestÄrAlldelesFörLång

Kommentera

