JAAAAA!!!

… var min reaktion när jag i dag fick veta att briljanta Simona Ahrnstedt släpper en ny bok i veckan.

Och nej, jag överdriver inte. Gjorde en liten spontan glädjedans i tunnelbanan (mycket liten, bör erkännas, men ändå dans) och insåg att höstens läsning kommer att bli sweet! Romantik i nutid. Eftersom jag älskar hennes tidigare böcker har jag höga förhoppningar på den här. Den heter En enda natt, har nästan 500 sidor och tydligen början på en serie. 😀

Och omslaget är ju så snyggt! (Önskar att jag hade den där klänningen …)

en-enda-natt

Boken går att bevaka på Adlibris

One thought on “JAAAAA!!!

Kommentera

