Jag har ingen lust!

Vissa dagar har man bara inte lust att göra något. Inte öva, inte läsa, inte skriva, inte redigera, inte … inte ingenting. Så jag har sett på tv. Druckit te. Spelar biljard med syrran på världens minsta biljardbord. Skrivit en mängd sms. Tvingade mig själv att gå i säng lite tidigare än vanligt.

Äh, i morgon är en ny dag. Då tar vi nya tag!

One thought on “Jag har ingen lust!

  1. Skriviver skriver:

    Åh, sådana dagar är inte så roliga. Men ibland får jag för mig att man nästan måste ha dem. Att de antagligen fyller någon slags hemlig och kreativ funktion som jag bara inte riktigt har listat ut än. Så jag brukar ta semester från alla måsten sådana dagar – om det är möjligt alltså, och jobba på att inte ha dålig samvete. Och det låter som om det är ungefär så du gör också 🙂 Bra tycker jag!

    Lycka till med den fortsatta redigeringen!

    /Linda

Kommentera

