Blogg100 #59: Länge leve Youtube!

Lång dag, till stora delar väldigt trevlig men med en liten, bitter underton till en del av eftermiddagen/kvällen. Inget som inte lite hårt arbete kan fixa. Och en öl i goda vänners lag.

Jag brukar aldrig bry mig om sånt här, men jag gillar ibland att se på makeup tutorials på Youtube. Mest för att lära mig lite småknep, men också för att hitta någon rolig sminkning till konserter osv. Trillade över den här (se video). Den är galen, rolig och den hade varit så underbar att ha till nyår.

Och sen (länge leve Youtube, säger jag bara!) fann jag detta lilla guldkorn. Hade så gärna velat vara med på en masterclass med Joyce Didonato i New York!!!!!

Kommentera

