Blogg100 #58: Låång dag

Det har varit en skön men lång dag. Först högmässa, sen körrep och till slut konsert i Frederiksbergs Slotkirke för Frimurarlogen. Efteråt bjöd jag delar av kören på vin i min lilla lägenhet.

Måste dela med mig av ett stycke vi sjöng i dag. Det är supersvårt, men jag älskar det verkligen.

Anton Bruckner – Os justi (graduale)

Hoppas att ni har haft en skön helg. Jag har inte fått så mycket sol som jag hade velat, har jobbat hela helgen. 😦 Men det goda vädret ska tydligen hålla i sig. 🙂

Kommentera

