Blogg100 #34: Böcker jag ser fram emot under 2014

Det är kanske lite sent att skriva det här inlägget i april, men det finns så många böcker som jag har lust att läsa i år! 🙂 Här är några av de böcker som jag längtar efter att få lägga vantarna på.

Catharina Ingelman-Sundberg – ”Låna är silver, råna är guld”

Eva Ludvigsen – ”Här och nu”

Simona Ahrnstedt – ingen titel ännu, kommer i augusti

Jonas Jonasson – ”Analfabeten som kunde räkna”

Fredrik Backman – ”Min mormor hälsar och säger förlåt”

Jonathan Tropper – ”Fördelarna med en kollaps”

Sylvia Day – fjärde delen i Crossfire-serien

Sara Lövestam – ”Hjärta av jazz”

Rainbow Rowell – ”Eleanor & Park”

Moa Eriksson Sandberg – ”Flickan i de vindlande gångarna”

Sandra Beijer – ”Det handlar om dig”

Liza Marklund – ”Hem till bruket” (tjingad titel, vilket innebär att boken planeras komma under 2014/15)

Jenny Han – ”To all the boys I’ve loved before”

Jenny Hubbard – ”And we stay”

Susanne Ahlenius – släpps 8 september

Diana Gabaldon – bok 8 i Highlander-serien

Mari Åberg – Löftets konsekvenser (bok 2)

 

Och jag undrar om Cassandra Clare kommer med en sjätte bok i The Mortal Instruments? Jag vet inte, men jag hoppas! (EDIT: Susanne Ahlenius har precis berättat att Clare kommer med en ny bok i maj. Det blir ju perfekt inför sommaren!)

Och som vanligt finns det bara allt för många titlar som jag har glömt … Några tips?

2 thoughts on “Blogg100 #34: Böcker jag ser fram emot under 2014

Kommentera

