Blogg100 #28: Hej Frankrike!

Jag bokade just en flygbiljett till Frankrike.

O M G.

Jag kanske ska förklara. Jag tycker inte om att flyga och har inte bokat flygbiljetter på sju år. Men nu har jag gjort det. Och varför?

Jag ska på en masterclass utanför Toulouse i sommar, sista veckan i juli. Det kommer säkert att vara härligt varmt och det är ett härligt gäng jag ska dit med. Så jag packar kameran, passet (och körkortet, vi ska hyra en bil) och drar till Sydfrankrike en vecka i sommar! 😀 Löjligt glad, gläder mig så.

Och ja, jag bokade tur- och retur. Och tur är väl det, för annars hade jag blivit fast där nere. 😉

Kommentera

