Blä

Så jäkla trött. Så trött, att jag nästan vill gråta när jag tänker på allt som jag inte har gjort eller hunnit med idag. När jag tänker på en kompis som jag fräste av i matsalen idag för att han råkade vara där och jag vet fortfarande inte varför jag blev frustrerad. När jag tänker på sånglektionen som slutade i ett skrik av ren frustration eftersom det är så sjukt svårt. Att jag – på grund av en miss i schemat – missade kvällsmaten när jag inte ätit sedan lunch. Och kom hem 22. Att jag trillade och skrapade upp ena knäet och handflatorna eftersom jag inte lyfte ordentligt på fötterna. Jag kan fortsätta den här listan, men det hjälper inte.

Till slut inser jag att jag har varit igång nonstop i elva timmar. Jag behöver bara sova.

Och en kram. Jag skulle verkligen behöva en kram. (Det är nu det suger att bo ensam.)

Kommentera

