Jullov!

Äntligen är det här, jullovet! Som jag har längtat de senaste två veckorna efter just den här dagen. Juldagen är årets bästa dag. Inga krav. Sova länge, äta rester från julbordet, ligga på soffan och läsa, lyssna på mysmusik och skriva lite. 🙂 Återkommer lite senare med ett kort utdrag från scenen jag håller på att skriva just nu. Det är 9an som är på G. Ska bara se till att ryggen inte pajar först. 😦

Jag fick fina julklappar, ett par hörlurar från Beats by dr. dre, ett prydnadsfat som kommer att passa superbra i min lägenhet, och sedan två inbokade timmar med massage denna veckan, samt 500 kr av min kära farmor. De sista ska jag köpa ett nytt tangentbord för, tror jag. Blir galen på min laptop som verkar ha beslutat sig för att dissa N-tangenten…

Hade ni en fin jul, kära läsare? Kanske firar ni inte jul alls? Kanske tillhör ni den gruppen människor som måste arbeta  på julen? Kanske är ni någonstans varmt och njuter i solen? Oavsett, var ni än är i världen i dag, hoppas jag att ni njuter av dagen. Nu ska jag besegra mitt ryggont och skriva lite till (oavsett hur störig N-tangenten än är). 😀

Kommentera

