Dag 22: 1921 ord, 42k och en kraschad tangent

Ja, det har varit en händelserik dag i dag, det får jag ju säga …

Först hände det här:

1466161_10151752262336231_1358256452_n

 

Och jag lyckades nästan få fast den igen. Den envisas med att trilla av med jämna mellanrum. Får se hur jag löser det i det långa loppet. Datorn är bara 2 1/2 år gammal, men flitigt använd. Eftersom den fungerar perfekt annars hoppas jag att det går att lösa det. (Det gör det, självklart, men jag ska bara komma på hur.) En kraschad tangent. Suck. Och det märktes ju redan i torsdags.

Detta problem tog nästan en timme att lösa (mitt i bästa skrivtid) och därför blev det bara 1 921 ord i dag. Men det innebär att jag är på 42 000 ord nu! Närmare bestämt 42 007 ord (eller egentligen 42 045, men de sista 38 orden räknas till dag 23 enligt Nanos mätare så jag får väl räkna så också. 🙂

Bara 8 000 ord kvar nu och inte närmare slutet för det …

Kommentera

