Dag 10: 3759 ord och äntligen back on track!

Det har tagit hela helgen, men jag är äntligen tillbaka. Back on track. Det känns så skönt, att jag den här helgen har skrivit i kapp ca 6 000 ord. Det är mer än vad man tror, men storymässigt är det inte så jättemycket. Jag har precis fått skriva en scen om Tess och Marcus som jag trodde att jag redan hade skrivit, men som det visade sig att jag hade kastat för flera år sen. Alltid trevligt att få skriva en sådan scen igen.

Dagens Nano-mål var 16 670 ord och just nu står min mätare på 17 524. Bara 813 ord från morgondagens mål. Jag har 1 1/5 timme kvar av dagen, egentligen skulle jag kunna skriva det nu men jag tror att det blir till att ta en dusch och sedan sängen.

Kommentera

