Lugnt och avslappnat

Vet ni, livet som 25 är inte helt tokigt i alla fall. Jag har haft en riktigt fin dag och TACK till alla er som har gratulerat mig på födelsedagen! 🙂

I dag har jag tagit det lugnt och skönt. Har ätit lunch ute med mina föräldrar, ätit middag hemma med familjen, fått min nya telefon i födelsedagspresent, fått köpt lite nya böcker (bland annat Eva Ludvigsens Lova som ska bli så spännande att läsa!) och skrivit lite. Pratat i telefon med en väninna som jag inte hörts med på två månader.

Och nu ska jag skriva lite till innan jag måste gå och lägga mig. På det stora hela: en riktigt skön födelsedag. 🙂

Kommentera

