Lägg av nu

Börjar bli lite irriterad på mig själv. Det här är andra dagen med jobbig huvudvärk och jag vet inte vad jag ska göra för att häva den. Suck. Hoppas på mer tur i morgon. Då ska jag dessutom träffa en vän jag inte har sett sedan i julas, eftersom hon bor i London. 🙂

I övrigt: skriver runt 1 000 ord om dagen. Adrian är snäll mot mig och vräker ur sig hela sitt känsloliv, det är bara att hänga med. De andra är lite lugnare. Jag har flera scener att skriva men vi får se när det händer. Kanske i morgon, kanske onsdag. Men det är bäst att följa med i strömmen när scenerna vill bli skrivna. 🙂

Manuset var 65 658 ord när sommaren startade. Jag undrar hur mycket jag kommer att ha skrivit när sommaren är slut? Kanske till och med över 75 000? Inte helt omöjligt, jag ligger nog på ca 7 500 ord för i sommar, så kanske kanske … Säg inte nej, säg kanske, kanske, kanske … 😉

One thought on “Lägg av nu

Kommentera

