Dela en Coke med Joakim!

Ja, ingen har väl missat Coca Colas pågående reklamkampanj ”Dela en Coke med…”. I dag på lunchen hittade jag den här (bilden) på Coop Konsum. Eftersom jag skriver mycket på 8an nu kunde jag inte låta bli att köpa en ”Joakim”. Jag har ännu inte sett Tristan, Terese eller Adrian, men Anton och Peter har jag sett en del. Så nu har jag kvalitetstid med Joakim på jobbet. 🙂

I övrigt är boken till vänster om flaskan i bild ett svensk-latinskt lexikon från 1764. Boken är ungefär lika gammal. 😉

20130724-130503.jpg

Kommentera

