Camp Nanowrimo! (July edition)

Hur trött får man vara när man missar att Camp Nanowrimo började i dag? Camp Nano är en variant av National Novel Writing Month som går av stapeln varje november. I vanliga fall är det 50 000 ord på 30 dagar, men nu i juli är det 50 000 (eller valfri wordcount) på 31 dagar. Jag har valt 15 000 ord på 8an, eftersom jag vet att det kommer att bli svårt att nå i alla fall. 15k innebär strax under 500 ord per dag och även om det är helt klart do-able så vet jag att det är sommar. Ibland skriver jag inte på sommaren, så är det bara. Jag tänker ju också redigera 4an, så där försvinner också lite tid.

Camp nano

 

Men jag tänker göra ett försök. Kanske blir det lite skrivande på de fyra (4!!!) timmar jag sitter på buss i morgon. Jag ska till London!!!! 😀

Kommentera

