Vilken överraskning, det regnar.

Och där kom åskan! Jag älskar ösregn och åska när jag är inomhus. Men jag borde ut och handla mat … tror att jag väntar med det ett tag tills regnet har lugnat ner sig lite. 🙂

En gammal kompis ringde just och ville prata lite. Vi har inte pratat på ett tag, men hon har just haft audition och jag var så nyfiken på hur det hade gått för henne! Naturligtvis kom hon in på skolan som hon sökt och det är fantastiskt! Men det innebär också att hon inte kommer tillbaka till Köpenhamn i höst. 😦 Nåja, hon kan ju alltid hälsa på.

Nu är disken fixad i alla fall. Det är dags att packa och plocka undan lite innan jag går och lägger mig, mor & far hämtar mig efter jobbet i morgon och sedan kör vi direkt till lägenheten, så allt måste vara fixat i kväll. Men jag kan inte låta bli att peta lite på 4an. Den ska eventuellt i väg till lektör, så den ska vara i toppskick innan den skickas i väg. 🙂

Kommentera

